sobota, 9 listopada 2013


Postanowiłem pisać bloga, nie wiem czy to dobry pomysł, ale chciałbym pomóc wielu osobom w problemach jakie i ja napotkałem kiedy zaczynałem trenować sporty walki, chodzić na siłownię. Wiązało się to również z odchudzaniem, zbijaniem wagi oraz odpowiednimi suplementami diety. Przez te wszystkie lata zauważyłem że co człowiek to inna metoda, co jest dziwne przecież jesteśmy tak samo zbudowanymi organizmami, więc widziałem wiele bardzo rożnych przypadków ;) Na tym blogu chciałbym przybliżyć jak powinno się odżywiać żeby pilnować wagi swojego ciała w zależności czy chcemy przytyć, schudnąć bądź zachować prawidłową wagę. W internecie znajdziemy wiele przeróżnych diet i cudownych metod, niestety wszystko leży w naszych głowach, trzeba nauczyć się pewnych odruchów, zachowań, ustalić nowy prawidłowy tryb swojego funkcjonowania dopiero potem zabrać się za odpowiednie diety i suplementacje która niestety jest konieczna ponieważ jakość naszych produktów nie dostarcza wystarczającej ilości niezbędnych składników odżywczych dla naszego organizmu. Aktywność fizyczna też jest niezbędna, każda forma ruchu w zasadzie jest dobra byleby się tylko ruszać, oczywiście im większa aktywność fizyczna tym lepsze rezultaty ale nie trzeba być od razu zawodowym sportowcem żeby dobrze wyglądać, wystarczy tylko 3-4 godziny TYGODNIOWO !!! to chyba niewiele ;)
Mam nadzieję ze będę pomocny i moje doświadczenie rozwieje wiele waszych wątpliwości i zachęcę do zdobycia pięknej sylwetki i poczucia pewności siebie oraz na pewno wiary we własne siły :)  Podobno osoby dbające o swój wygląd są lepiej postrzegane przez innych ludzi co skutkuje lepszymi kontaktami i ułatwia komunikacje, a do tego jeszcze człowiek jest zdrowszy i lepiej się czuje :)
Nowszy post
Previous
This is the last post.

0 komentarze:

Prześlij komentarz